Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

333530 - ČSN EN IEC 62290-3 - Drážní zařízení - Systémy řízení městské dopravy s vyhrazenou vodicí dráhou - Část 3: Specifikace systémových požadavků

Název : 333530 - ČSN EN IEC 62290-3 - Drážní zařízení - Systémy řízení městské dopravy s vyhrazenou vodicí dráhou - Část 3: Specifikace systémových požadavků
Označení normy : ČSN EN IEC 62290-3
Katalogové číslo : 513672
Třídící znak : 333530
Účinnost : 2022-03-01
Věstník : 2022.02
Strany : 236
Cena :1 443.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 1 443.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN IEC 62290-3

Tato část souboru IEC 62290 určuje architekturu systémů řízení městské dopravy s vyhrazenou vodicí dráhou (UGTMS) stanovených v IEC 62290-1 a IEC 62290-2 a přiřazení funkcí a požadavků stanovených v IEC 62290-2 různým subsystémům UGTMS (označených jako systémové prvky v IEC 62290-1 a IEC 62290-2), používaných na tratích a sítích městské hromadné dopravy s vyhrazenou vodicí dráhou.
Norma platí pro nové tratě nebo pro modernizace stávajících systémů návěštění a řízení.
Dále norma platí pro nepřetržitý přenos dat, nepřetržitý dohled nad pohybem vlaku prostřednictvím dynamických rychlostních profilů, určování polohy komunikujících vlaků a volitelně nekomunikujících vlaků prostřednictvím vnějšího traťového zařízení (např. při smíšeném nebo omezeném provozu).
Norma neplatí pro stávající systémy řízení a kontroly nebo projekty zahájené před datem platnosti tohoto dokumentu."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.