Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

333540 - ČSN EN 62864-1 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Napájení s palubním systémem uchování energie - Část 1: Sériový hybridní systém

Název : 333540 - ČSN EN 62864-1 - Drážní zařízení - Drážní vozidla - Napájení s palubním systémem uchování energie - Část 1: Sériový hybridní systém
Označení normy : ČSN EN 62864-1
Katalogové číslo : 501850
Třídící znak : 333540
Účinnost : 2017-06-01
Věstník : 2017.05
Strany : 56
Cena :541.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 541.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 62864-1

Tato část IEC 62864 se vztahuje na sériové hybridní systémy (elektricky propojené) s uchováním energie na palubě vlaku (dále jen hybridní systém).
Pro dosažení následujících vlastností, kombinováním měniče a motorů a řízením hospodaření s energií, má hybridní systém dva (nebo více) zdroje energie, včetně palubního systému uchování energie (ESS) ke zlepšení energetické a palivové účinnosti, zlepšení charakteristik zrychlení, zvýšení dojezdové vzdálenosti a nepřetržitého provozu v případě ztráty hlavního zdroje energie (PPS), jsou-li omezeny výkon a kapacita zdroje energie včetně rekuperačního výkonu lze zmírnit tato omezení použitím ESS navíc k hlavnímu zdroji energie, snížení spotřeby paliva, omezení emisí (např. CO2, NOX, PM, atd.) a snížení dopadů na životní prostředí (např. viditelná překážka, hluk, atd.).
V této normě jsou rovněž uvažovány systémy, které mají pouze palubní ESS bez dalších PPS.
Tato norma má v úmyslu specifikovat následující základní požadavky, charakteristiky, funkce a zkušební metody pro hybridní systémy na hospodaření s energií pro řízení toku výkonu mezi hlavním zdrojem energie, systémem uchování energie a výkonovými měniči, spotřebu energie, energetickou účinnost a rekuperační energii, charakteristiky vozidla dosažené systémem uchování energie, zkušební metody kombinované zkoušky a zkušební metody dokončených vozidel založené na továrních (stacionárních) a provozních (jízdních) zkouškách.
Tato část IEC 62864 zahrnuje elektricky propojené systémy (sériový hybridní systém) a nezahrnuje systémy, které mechanicky přenáší hnací sílu (paralelní hybridní systém)."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.