Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280542 - ČSN EN 15437-1+A1 - Železniční aplikace - Monitorování stavu ložiskových skříní - Požadavky na rozhraní a provedení - Část 1: Traťová zařízení a ložisková skříň železničních vozidel

Název : 280542 - ČSN EN 15437-1+A1 - Železniční aplikace - Monitorování stavu ložiskových skříní - Požadavky na rozhraní a provedení - Část 1: Traťová zařízení a ložisková skříň železničních vozidel
Označení normy : ČSN EN 15437-1+A1
Katalogové číslo : 517954
Třídící znak : 280542
Účinnost : 2023-11-01
Věstník : 2023.10
Strany : 24
Cena :335.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 335.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 15437-1+A1

Tato část normy EN 15437 definuje minimální charakteristiky rozhraní mezi traťovým detektorem hor-koběžnosti ložiskových skříní (HABD) a železničními vozidly (RST), které jsou v souladu s evropskými směrnicemi pro interoperabilitu tak, aby se dosáhlo minimálních funkčních požadavků. Minimální po-žadavky na rozhraní se týkají železničních vozidel, která odpovídají standardnímu evropskému želez-ničnímu rozchodu, tedy 1435 mm a železničních vozidel vybavených vnějšími ložisky, železničních vozidel s maximální konstrukční rychlostí do 250 km/h a traťových detektorů HABD, od kterých se požaduje monitorování železničních vozidel s maximální konstrukční rychlostí vyšší nebo rovnou 250 km/h."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.