Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

284060 - ČSN EN 15734-2+A1 - Železniční aplikace - Brzdové systémy vysokorychlostních vlaků - Část 2: Zkušební metody

Název : 284060 - ČSN EN 15734-2+A1 - Železniční aplikace - Brzdové systémy vysokorychlostních vlaků - Část 2: Zkušební metody
Označení normy : ČSN EN 15734-2+A1
Katalogové číslo : 515048
Třídící znak : 284060
Účinnost : 2022-07-01
Věstník : 2022.06
Strany : 40
Cena :438.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 438.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 15734-2+A1 (28 4060)

Tento dokument stanovuje zkušební metody a přejímací kritéria pro brzdový systém, určený k používání na vysokorychlostních vlacích popsaných v TSI kolejových vozidel provozovaných na tratích transevropského vysokorychlostního železničního systému. Účelem zkoušek definovaných v tomto dokumentu je ověřit, zda vlastnosti a funkce vlakového brzdového systému splňují alespoň příslušné požadavky EN 15734-1. Tento dokument platí pro vozidla nové konstrukce pro vysokorychlostní vlaky, modernizovaná vozidla stávajících typů a větší generální opravy výše uvedených vozidel, pokud zahrnují rekonstruovaný nebo rozsáhle upravený brzdový systém. Požadavky na funkční zkoušky, uvedené v tomto dokumentu, jsou založeny na tom, že vozidla jsou vybavena brzdovým systémem podle architektury odpovídající zásadám UIC pro ovládání pneumatických brzd přes hlavní potrubí. Vysokorychlostní kolejová vozidla se mohou vybavovat brzdovým systémem s alternativní architekturou, který se neovládá přes hlavní potrubí. V takových případech bude nutno vypracovat odpovídající ekvivalentní zkušební požadavky pro zkoušení daného systému."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.