Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

284007 - ČSN EN 14531-2 - Železniční aplikace - Metody výpočtu zábrzdných drah a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 2: Postupné výpočty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla

Název : 284007 - ČSN EN 14531-2 - Železniční aplikace - Metody výpočtu zábrzdných drah a brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 2: Postupné výpočty pro vlakové soupravy nebo jednotlivá vozidla
Označení normy : ČSN EN 14531-2
Katalogové číslo : 501727
Třídící znak : 284007
Účinnost : 2017-04-01
Věstník : 2017.03
Strany : 32
Cena :340.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 340.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 14531-2

Tato evropská norma popisuje základní algoritmy pro výpočty brzdicích účinků, které se mohou používat pro všechny typy vlakových souprav, jednotek nebo jednotlivých vozidel, včetně vysokorychlostních, lokomotiv a osobních vozů, konvenčních vozidel a vozů. Tato evropská norma nespecifikuje požadavky na výkonnost. Umožňuje výpočet různých aspektů výkonnosti: zábrzdné nebo brzdné dráhy, požadavky na adhezi, výpočty sil, atd. Tato evropská norma umožňuje ověření výkonnosti zabrzdění a zpomalení výpočtem pro vysokorychlostní a konvenční vlaky provozované na vysokorychlostní a konvenční infrastruktuře. Může se také použít pro podrobné zkoumání výkonnosti zabrzdění nebo zpomalení v libovolném stupni projektování/ověřování. Navržená metoda této normy je založena na algoritmu numerické integrace podle času. Norma obsahuje výklad jednoduchého schématu numerické integrace za účelem poskytnutí užitečného přímého příkladu navržené metody. Existují další algoritmy numerické integrace podle času, zejména přesnější, ale ty nespadají do předmětu této normy. Pokud se takové metody použijí, musí řád dosažené přesnosti odpovídat této evropské normě. Tato evropská norma také obsahuje příklady výpočtů drah a jiných dynamických výpočtů, viz příloha B."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.