Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280322 - ČSN EN 16404 - Železniční aplikace - Požadavky na nakolejování a vyprošťování drážních vozidel

Název : 280322 - ČSN EN 16404 - Železniční aplikace - Požadavky na nakolejování a vyprošťování drážních vozidel
Označení normy : ČSN EN 16404
Katalogové číslo : 500271
Třídící znak : 280322
Účinnost : 2016-08-01
Věstník : 2016.07
Strany : 48
Cena :438.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 438.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 16404

Kolejová vozidla jsou konstruována tak, aby mohly být nakolejovací a vyprošťovací práce po vykolejení nebo po nehodě provedeny bezpečně bez vystavení osob nepřiměřeným rizikům během zdvihacích prací. Pro vozidla interoperabilních vlaků vzniká potřeba definovat společné požadavky na zdvihací práce, prostorové obálky zařízení a zvedací výstroje. Předvídatelné faktory, které mohou mít vliv na nakolejovací nebo vyprošťovací práce zahrnují konečné postavení vozidla vůči trati, přenos hmotnosti vzhledem ke konečnému postavení vozidla (náklon nebo natočení), zatížení vozidla, možné přetížení nebo nerovnoměrné zatížení nákladem, pohyb nebo posun nákladu, zaboření části vozidla do podkladu, propad zvedáků (měkká půda), zkroucení nebo poškození konstrukce, trhavý pohyb nebo stržení zvedacího zařízení. Převážná většina těchto faktorů nemůže být identifikována buďto s předstihem nebo během odtahových prací a tak tato evropská norma nemůže stanovit jednoznačné požadavky, a proto se použijí postupy podle návrhových scénářů. Výsledné požadavky, spolu s odpovědnými osobami, které provádějí nakolejovací nebo vyprošťovací práce za použití určené dokumentace, se považují za dostatečné pro zajištění všech záměrů."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.