Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280081 - ČSN EN 15380-5 - Železniční aplikace - Systém označování kolejových vozidel - Část 5: Struktura systému

Název : 280081 - ČSN EN 15380-5 - Železniční aplikace - Systém označování kolejových vozidel - Část 5: Struktura systému
Označení normy : ČSN EN 15380-5
Katalogové číslo : 96393
Třídící znak : 280081
Účinnost : 2015-03-01
Věstník : 2015.02
Strany : 24
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
Cena :335.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 335.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 15380-5

The System Breakdown Structure (SBS) provides the means of defining a railway vehicle in manageable and recognizable main systems and subsystems.
In addition to main systems and subsystems this document includes transverse elements, which result from the architectural design.
The SBS can be used to link functions according to EN 15380-4 to main systems and subsystems. The SBS is also used to associate subsystems with products. Examples of products or product groups are given in EN 15380-2.
The relationships of functions to the SBS and to the products depend on the architectural design of the railway vehicles.
As a result of the architectural design there will be different associations of products to subsystems. These different associations can be compared and evaluated. In addition the SBS provides a common stable structure "black box approach" for optimization of the train architecture.
The SBS with the other breakdown structures can be used at different stages of the vehicles life cycle. The SBS provides a common structure to be used by various stakeholders, e.g. authorities, operators, maintainers, integrators and suppliers.
The System Breakdown Structure according to EN 15380-5 (SBS), the Product Breakdown Structure according to EN 15380-2 (PBS) and the Functional Breakdown Structure according to EN 15380-4 (FBS) complement each other. These structures describe different views of railway vehicles."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.