Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

269389 - ČSN EN 13816 - Doprava - Logistika a služby - Veřejná přeprava osob - Definice jakosti služby, cíle a měření

Název : 269389 - ČSN EN 13816 - Doprava - Logistika a služby - Veřejná přeprava osob - Definice jakosti služby, cíle a měření
Označení normy : ČSN EN 13816
Katalogové číslo : 66771
Třídící znak : 269389
Účinnost : 2003-04-01
Věstník : 2003.03
Strany : 32
Cena :340.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 340.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 13816


Tato evropská norma specifikuje požadavky na definování, cíle a měření služeb ve veřejné přepravě osob (PPT) a zavádí vodítko pro výběr metod měření.

Je určena pro použití poskytovatelům služeb při prezentaci a monitorování jejich služeb, ale také se doporučuje pro použití úřadům a agenturám odpovědným za zajištění služeb PPT při přípravě nabídky. Její použití prosazuje očekávání zákazníka a vnímá jakost jako životaschopné, měřitelné a řiditelné parametry.

Připouští se, že jednotlivec nebo společnost, nebo dvě či více stran, které spolupracují a dělí se o odpovědnost za zajištění služeb PPT (např. úřad a provozovatel) mohou v praxi usilovat o vyhovění této normě. Nicméně v pozdější situaci se rozhodně doporučuje, aby vztah mezi dvěma stranami byl ovládán formální smlouvou (5.2).

Důležité je poznamenat, že to je služba, nikoliv poskytovatel služby, kdo má vyhovovat této normě.

Příloha A stanoví obsáhlý seznam kritérií jakosti.

Příloha B poskytuje slovník termínů.

"

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.