Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

018360 - ČSN EN 15213-5 - Inteligentní dopravní systémy - Pokrádežové systémy pro navracení odcizených vozidel (ATSVR) - Část 5: Rozhraní předávání zpráv

Název : 018360 - ČSN EN 15213-5 - Inteligentní dopravní systémy - Pokrádežové systémy pro navracení odcizených vozidel (ATSVR) - Část 5: Rozhraní předávání zpráv
Označení normy : ČSN EN 15213-5
Katalogové číslo : 94247
Třídící znak : 018360
Účinnost : 2013-12-01
Věstník : 2013.11
Strany : 24
Cena :335.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 335.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 15213-5

Tato norma stanoví pokyny pro spolupráci a postupy mezi orgány činnými v trestním řízení (LEA) a Operačními centry pokrádežového systému (SOC) jako reakci na nouzové signály systémů ATSVR. Pro účely optimální oboustranné komunikace zahrnuje tato evropská norma také návrhy a formát pro elektronickou výměnu informací.
ATSVR jsou elektronické systémy, které umožňují komunikačnímu centru nebo jinému pověřenému orgánu, jakým je např. LEA, monitorovat polohu vozidla a status jeho odcizení. Mohou být k dispozici i jiné informace včetně rychlosti a směru jízdy vozidla. Tyto systémy mohou být automaticky aktivovány signálem bezpečnostního zařízení proti krádeži nebo přijetím signálu od pověřeného centra SOC s následným potvrzením odcizení.
Systémy mohou být krátkého nebo dlouhého dosahu a mohou používat různé technologie. Systémy mohou identifikovat vozidlo z palubních dat nebo přes odkaz na data, která jsou mimo vozidlo. Nicméně datové standardy a rychlost komunikace by měly splňovat požadavky stanovené tímto souborem norem. Spolehlivost systému a dobré, konzistentní postupy jsou mimořádně důležité.
Systémoví operátoři a jeho uživatelé si musí být stále vědomi, že úroveň a načasování jakékoliv reakce zůstává výhradně v odpovědnosti LEA v místě, kde je aktuálně vozidlo lokalizováno systémem ATSVR. Jednotný postup ve vztahu k systémům ATSVR na mezinárodní úrovni by měl být samozřejmostí zejména z pohledu, že odcizené vozidlo se může nacházet v jiné zemi, než původní SOC."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.