Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

281561 - ČSN EN 17355 - Drážní aplikace - Komunikační zařízení pro městské dráhy - Systémové požadavky

Název : 281561 - ČSN EN 17355 - Drážní aplikace - Komunikační zařízení pro městské dráhy - Systémové požadavky
Označení normy : ČSN EN 17355
Katalogové číslo : 511307
Třídící znak : 281561
Účinnost : 2021-03-01
Věstník : 2021.02
Strany : 16
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :228.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 228.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 17355


This document defines the following elements for urban rail rolling stock:
- the functional requirements for a communication device between passengers and driver or operations control centre (OCC);
- the dynamic behaviour of the communication device.

This document is applicable to the categories I to III of urban rail rolling stock defined in CEN/CLC Guide 26:
- (I) Metros;
- (II) Trams;
- (III) Light Rail.
NOTE 1 - CEN/CLC Guide 26 defines metro, tram and light rail as public transport systems permanently guided at least by one rail, intended for the operation of local, urban and suburban passenger services with self-propelled vehicles and operated either segregated or not from general road and pedestrian traffic.

This document applies to urban rail rolling stock both with and without driver.
NOTE 2 - The communication device is different from the PAS, but it can share some parts of the PAS to achieve its functionalities.
NOTE 3 - The PAS is regarded as a safety relevant system whereas communication device is non-safety relevant aid to passengers."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.