Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280321 - ČSN EN 15227 - Železniční aplikace - Požadavky na odolnost skříní železničních vozidel proti nárazu

Název : 280321 - ČSN EN 15227 - Železniční aplikace - Požadavky na odolnost skříní železničních vozidel proti nárazu
Označení normy : ČSN EN 15227
Katalogové číslo : 510543
Třídící znak : 280321
Účinnost : 2020-11-01
Věstník : 2020.10
Strany : 60
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :541.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 541.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 15227

This document specifies crashworthiness requirements applicable to new designs of: - locomotives, - driving vehicles operating in passenger and freight trains; - passenger rail vehicles operating in passenger trains (such as trams, metros, mainline trains).
This document identifies common methods of providing passive safety that can be adapted to suit individual vehicle requirements.
This document specifies the characteristics of reference obstacle models for use with the design collision scenarios.
This document also specifies the requirements and methods for demonstrating that the passive safety objectives have been achieved by comparison with existing proven designs, numerical simulation, component or full-size tests, or a combination of all these methods."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.