Detail zboží
761802 - ČSN EN ISO 18295-2 - Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center | ||
Název : 761802 - ČSN EN ISO 18295-2 - Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
Označení normy : ČSN EN ISO 18295-2 Katalogové číslo : 503779 Třídící znak : 761802 Účinnost : 2018-04-01 Věstník : 2018.03 Strany : 20 Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině | ||
Cena : | 228.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 228.00 Kč | |
ANOTACE "ČSN EN ISO 18295-2 This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1. This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media." |