Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

761802 - ČSN EN ISO 18295-2 - Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center

Název : 761802 - ČSN EN ISO 18295-2 - Zákaznická kontaktní centra - Část 2: Požadavky na klienty využívající služby zákaznických kontaktních center
Označení normy : ČSN EN ISO 18295-2
Katalogové číslo : 503779
Třídící znak : 761802
Účinnost : 2018-04-01
Věstník : 2018.03
Strany : 20
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
Cena :228.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 228.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN ISO 18295-2

This document specifies requirements for organizations using the services of customer contact centres (CCC). It aims to ensure that customer expectations are consistently met through the provision and management of appropriate arrangements with CCCs meeting the requirements of ISO 18295-1.
This document is applicable to clients using CCCs of all sizes, across all sectors including in-house (captive) centres and outsourced (third party operator) centres, across multiple contact channels, including voice and non-voice media."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.