Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

011679 - ČSN EN ISO 11819-2 - Akustika - Měření vlivu povrchů vozovek na dopravní hluk - Část 2: Metoda malé vzdálenosti

Název : 011679 - ČSN EN ISO 11819-2 - Akustika - Měření vlivu povrchů vozovek na dopravní hluk - Část 2: Metoda malé vzdálenosti
Označení normy : ČSN EN ISO 11819-2
Katalogové číslo : 503053
Třídící znak : 011679
Účinnost : 2017-12-01
Věstník : 2017.11
Strany : 80
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :594.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 594.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN ISO 11819-2

This document specifies a method of evaluating different road surfaces with respect to their influence on traffic noise, under conditions when tyre/road noise dominates. The interpretation of the results applies to free-flowing traffic travelling on essentially level roads at constant speeds of 40 km/h and upwards, in which cases tyre/road noise is assumed to dominate (although in some countries it is possible that tyre/road noise does not dominate at 40 km/h when the proportion of heavy vehicles is high). For other driving conditions where traffic is not free-flowing, such as at junctions or under heavy acceleration, and where the traffic is congested, the influence of the road surface on noise emission is more complex. This is also the case for roads with high longitudinal gradients and a high proportion of heavy vehicles."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.