Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

333507 - ČSN EN 62924 - Drážní zařízení - Pevná trakční zařízení - Stacionární systém uchování energie pro DC trakční soustavy

Název : 333507 - ČSN EN 62924 - Drážní zařízení - Pevná trakční zařízení - Stacionární systém uchování energie pro DC trakční soustavy
Označení normy : ČSN EN 62924
Katalogové číslo : 503323
Třídící znak : 333507
Účinnost : 2017-10-01
Věstník : 2017.09
Strany : 40
Cena :438.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 438.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN 62924


Tento dokument stanovuje požadavky a zkušební metody pro stacionární systém uchování energie, který má být zaveden jako traťová instalace a používán v DC napájecí síti elektrifikovaných drah. Tento systém může odebrat elektrickou energii z DC napájecí sítě, uchovat ji, a když je to potřeba dodat energii zpět do DC napájecí sítě. Tento dokument se nevztahuje na palubní systémy uchování energie.

Tento dokument se vztahuje na systémy, které jsou instalovány za účelem dosažení jednoho nebo více následujících cílů.

- Absorbování rekuperační energie:

- efektivní využití rekuperační energie (úspora energie);

- snížení údržby drážních vozidel (snížení opotřebení brzdových špalíků/čelistí, atd.);

- zamezení nepříznivých účinků tepla vznikajícího při brzdění (např. v tunelech, atd.).

- Kompenzace výkonu:

- kompenzace síťového napětí;

- omezení výkonové špičky;

- omezení požadavku na jmenovitý výkon usměrňovače.

Pokud tento systém kombinuje jednu nebo více z následujících funkcí, může být tento dokument použít jako návod pro:

- zpětný přenos rekuperovaného výkonu do nadřazené napájecí sítě (např. pomocí měniče nebo reverzibilních napájecích stanic);

- použití rekuperované energie pro jiné účely než pro provoz vlaků, jako například pro zařízení stanice, atd.;

- odporovou spotřebu rekuperovaného výkonu.

Přestože se předpokládá, že systém používá následující typické technologie pro uchování energie, vztahuje se tento dokument také na ostatní stávající nebo budoucí technologie:

- baterie (lithium-iontové, nikl metal hydridové, atd.);

- kondenzátory (elektrické dvouvrstvé kondenzátory, lithium-iontové kondenzátory, atd.);

- setrvačníky."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.