Detail zboží
268812 - ČSN EN ISO 3691-2 - Manipulační vozíky - Bezpečnostní požadavky a ověření - Část 2: Manipulační vozíky s vlastním pohonem, s proměnným vyložením | ||
Název : 268812 - ČSN EN ISO 3691-2 - Manipulační vozíky - Bezpečnostní požadavky a ověření - Část 2: Manipulační vozíky s vlastním pohonem, s proměnným vyložením
Označení normy : ČSN EN ISO 3691-2 Katalogové číslo : 501415 Třídící znak : 268812 Účinnost : 2017-01-01 Věstník : 2016.12 Strany : 44 | ||
Cena : | 438.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 438.00 Kč | |
ANOTACE "ČSN EN ISO 3691-2 Tato část ISO 3691 uvádí bezpečnostní požadavky a prostředky pro jejich ověřování pro manipulační vozíky s vlastním pohonem, s proměnným vyložením a vozíky s proměnným vyložením pro manipulaci s kontejnery a jejich stohování podle ISO 5053 1 (dále jen vozíky), vybavené vidlicemi nebo integrovanými manipulačními zařízeními pro normální průmyslové funkce (např. vidlice nebo prostředky jako uchopovací rámy pro manipulaci s kontejnery). Není použitelná pro - terénní vozíky s proměnným vyložením, - terénní vozíky s proměnným vyložením pro manipulaci s kontejnery, - stroje navržené primárně pro práci v terénu (např. nakladače a shrnovače), ani když jsou jejich radlice a lžíce nahrazeny vidlicemi, - stroje, u kterých se může zavěšené břemeno volně kývat do všech směrů. Pro účely této části ISO 3691 jsou vidlice a integrovaná přídavná zařízení považovaná za část vozíku, zatímco přídavná zařízení/výbava montovaná na zdvihací desku nebo vidlice, která jsou vyměnitelná uživatelem nejsou považována za součást vozíku. Nicméně požadavky pro taková přídavná zařízení jsou rovněž v dokumentu uvedeny. Regionální požadavky navíc k ustanovením této části ISO jsou v ISO/TS 3691 7 a ISO/TS 3691 8. Tato část ISO 3691 pojednává všechna významná nebezpečí, nebezpečné situace nebo nebezpečné události jak je uvedeno v Příloze B, kromě následujícího, odpovídajícího příslušným strojům pokud jsou použity jak je uvažováno a při podmínkách nesprávného použití, které jsou rozumně předvídatelné výrobcem. To nestanovuje požadavky na nebezpečí, která mohou nastat: - během konstrukce, - při používání vozíků na veřejných komunikacích, - při provozu v potenciálně výbušných prostředích, - při zdvihání osob." |