Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

284007 - ČSN EN 14531-1 - Železniční aplikace - Metody výpočtů zábrzdných drah, brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 1: Základní algoritmy používající výpočet podle středních hodnot pro ucelené jednotky a samostatná vozidla

Název : 284007 - ČSN EN 14531-1 - Železniční aplikace - Metody výpočtů zábrzdných drah, brzdných drah a zabrzdění proti samovolnému pohybu - Část 1: Základní algoritmy používající výpočet podle středních hodnot pro ucelené jednotky a samostatná vozidla
Označení normy : ČSN EN 14531-1
Katalogové číslo : 99776
Třídící znak : 284007
Účinnost : 2016-08-01
Věstník : 2016.07
Strany : 88
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :594.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 594.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 14531-1


This European Standard describes a common calculation method for railway applications. It describes the general algorithms utilizing mean value calculation for use in the design and validation of brake equipment and braking performance for all types of train sets and single vehicles. In addition the algorithms provide a means of comparing the results of other braking performance calculation methods.

EN 14531 was originally planned to have six parts covering the calculation methodology to be used when conducting calculations relating to the braking performance of various types of railway vehicles under the heading EN 14531, Railway applications - Methods for calculation of stopping, slowing distances and immobilization braking. The six parts were as follows:
- Part 1: General algorithms
- Part 2: Application to single freight wagon
- Part 3: Application to mass transit (LRV's and D- and E- MU's)
- Part 4: Application to single passengers coach
- Part 5: Application to locomotive
- Part 6: Application to high speed trains"

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.