Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

736177 - ČSN P CEN/TS 15901-15 - Povrchové vlastnosti vozovek pozemních komunikací a letištních ploch - Část 15: Postup pro stanovení protismykových vlastností povrchu vozovky za použití zařízení s podélným řízeným skluzem (LFCI): IMAG

Název : 736177 - ČSN P CEN/TS 15901-15 - Povrchové vlastnosti vozovek pozemních komunikací a letištních ploch - Část 15: Postup pro stanovení protismykových vlastností povrchu vozovky za použití zařízení s podélným řízeným skluzem (LFCI): IMAG
Označení normy : ČSN P CEN/TS 15901-15
Katalogové číslo : 98502
Třídící znak : 736177
Účinnost : 2015-11-01
Věstník : 2015.10
Strany : 20
Převzata :převzetím originálu - v angličtině
Cena :228.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 228.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN P CEN/TS 15901-15

Tato technická specifikace popisuje metodu pro stanovení protismykových vlastností povrchu vozovek používanou pouze na letištích, a to měřením součinitele podélného tření LFCI.
Metoda popisuje stanovení protismykových vlastností vozovky se stmeleným povrchem měřením součinitele podélného tření za mokra pomocí přívěsného vozíku s měřicím kolem brzděným na standardní poměr skluzu 15 %. Pro výzkumné účely může být poměr skluzu zvolen mezi 0 % a 100 %.
Měřicí pneumatika je tažena po mokrém povrchu vozovky za podmínek řízeného přítlaku a konstantní měřicí rychlosti, přičemž měřicí pneumatika je rovnoběžná se směrem pohybu.
Tato technická specifikace zahrnuje pracovní postup zařízení IMAG.
Protismykové vlastnosti vozovky se stanovují měřením součinitele tření při různých rychlostech. Měření může být prováděno v rozmezí rychlosti 40 km/h až 120 km/h, ale standardní měřicí rychlosti jsou 40 km/h, 65 km/h a 95 km/h. Měření při nízkých rychlostech zjišťuje mikrotexturu povrchu vozovky, zatímco měření při vysokých rychlostech zjišťuje makrotexturu povrchu vozovky. Protismykové vlastnosti se zaznamenávají jako měření součinitele podélného tření při daných měřicích rychlostech a jsou porovnávány s minimální úrovní součinitele tření."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.