Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

284022 - ČSN EN 16185-2 - Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody

Název : 284022 - ČSN EN 16185-2 - Železniční aplikace - Brzdové systémy ucelených vlakových jednotek - Část 2: Zkušební metody
Označení normy : ČSN EN 16185-2
Katalogové číslo : 98005
Třídící znak : 284022
Účinnost : 2015-10-01
Věstník : 2015.09
Strany : 56
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :541.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 541.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 16185-2


Tato evropská norma stanovuje zkušební metody a kritéria přejímky brzdového systému pro použití na vlacích s tepelnými a elektrickými motory, které jsou dále v dokumentu označené EMU/DMU, provozovaných na síti tratí evropského konvenčního železničního systému.

Tato evropská norma platí pro:
- všechna vozidla nové konstrukce vlaků s tepelnými a elektrickými motory;
- všechna vozidla EMU/DMU po generální opravě, pokud tato oprava zahrnuje rekonstrukci nebo rozsáhlou úpravu brzdového systému dotyčných vozidel.

Tato evropská norma nepokrývá:
- vlaky tažené lokomotivami, specifikované v EN 14198;
- kolejová vozidla hromadné dopravy, specifikovaná v EN 13452 (soubor);
- vysokorychlostní vlaky provozované s rychlostí vyšší než 200 km/h, specifikované v EN 15734-1, a jejich zkoušky specifikované v EN 15734-2.

Požadavky na funkční zkoušky uvedené v této evropské normě vycházejí z předpokladu, že vozidla jsou vybavena brzdovým systémem s architekturou definovanou v EN 16185-1.

Brzdicí účinek zjištěný zkouškami definovanými v této evropské normě lze využít při posuzování shody s požadovaným brzdicím účinkem definovaným v EN 16185-1."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.