Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

284045 - ČSN EN 16334 - Železniční aplikace - Systém nouzové signalizace pro cestující - Systémové požadavky

Název : 284045 - ČSN EN 16334 - Železniční aplikace - Systém nouzové signalizace pro cestující - Systémové požadavky
Označení normy : ČSN EN 16334
Katalogové číslo : 96610
Třídící znak : 284045
Účinnost : 2015-03-01
Věstník : 2015.02
Strany : 32
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :340.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 340.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 16334


Tato evropská norma stanovuje charakteristiky systému nouzové signalizace pro cestující. Účelem systému nouzové signalizace pro cestující je:

a) umožnit cestujícím v případě nouzové situace informovat strojvedoucího;

b) umožnit strojvedoucímu udržovat vlak v pohybu nebo zastavit vlak na bezpečném místě;

c) automaticky zastavit vlak:

1) u nástupiště,

2) pokud nedojde k potvrzení strojvedoucím.

Tato evropská norma se vztahuje na systém nouzové signalizace pro cestující (PAS), instalovaný na kolejových vozidlech pro přepravu cestujících, a stanovuje:
- funkční požadavky na spuštění signalizace v řídicí kabině (kapitola 6);
- komunikační kanál mezi strojvedoucím a cestujícími nebo vlakovým personálem (6.4);
- dynamickou analýzu systému nouzové signalizace pro cestující (kapitola 7);
- požadavky na řízení ve zhoršených režimech (kapitola 8);
- bezpečnostní požadavky (kapitola 9);
- požadavky na zařízení nouzové signalizace pro cestující a na prostory pro zařízení nouzové signalizace pro cestující (kapitola 10).

Tato evropská norma platí kolejová vozidla, která spadají pod směrnici 2008/57/ES.
POZNÁMKA 1: Stávající systémy nouzové signalizace pro cestující mohou vyžadovat úpravy ve spojitosti s vozidly, která splňují tuto normu.
POZNÁMKA 2: Většina požadavků UIC 541-6 je v souladu s touto normou.

Jiné komunikační systémy nazývané 'komunikační zařízení pro cestující' nebo 'přivolání pomoci' v CR LOC a PAS TSI [1], popřípadě "tísňové volání" nebo" "přivolání asistence" v TSI PRM [3] nejsou touto normou pokryty.
POZNÁMKA 3: Tyto záležitosti řeší prEN 16683 Železniční aplikace - Přivolávání pomoci a komunikační zařízení - Požadavky."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.