Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

980031 - ČSN EN ISO 13131 - Zdravotnická informatika - Telemedicínské služby - Směrnice pro plánování kvality

Název : 980031 - ČSN EN ISO 13131 - Zdravotnická informatika - Telemedicínské služby - Směrnice pro plánování kvality
Označení normy : ČSN EN ISO 13131
Katalogové číslo : 516503
Třídící znak : 980031
Účinnost : 2023-05-01
Věstník : 2023.04
Strany : 64
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
Cena :564.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 564.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN ISO 13131

This document provides processes that can be used to analyze the risks to the quality and safety of healthcare and continuity of care when telehealth services are used to support healthcare activities. Using risk management processes, quality objectives and procedures are derived which provide guidelines for the operations of telehealth services. These include but are not limited to the following domains: - management of telehealth quality processes by the healthcare organization; - strategic and operational process management relating to regulations, knowledge management (best practice) and guidelines; - healthcare processes relating to people such as healthcare activities, planning, and responsibilities; - management of financial resources to support telehealth services; - management of information management and security used in telehealth services; - processes related to the planning and provision of human resources, infrastructure, facilities and technology resources for use by telehealth services."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.