Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280525 - ČSN EN 13979-1 - Železniční aplikace - Dvojkolí a podvozky - Celistvá kola - Postup technického schvalování - Část 1: Kovaná a válcovaná kola

Název : 280525 - ČSN EN 13979-1 - Železniční aplikace - Dvojkolí a podvozky - Celistvá kola - Postup technického schvalování - Část 1: Kovaná a válcovaná kola
Označení normy : ČSN EN 13979-1
Katalogové číslo : 514702
Třídící znak : 280525
Účinnost : 2022-06-01
Věstník : 2022.05
Strany : 52
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :541.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 541.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 13979-1

Tento dokument definuje postup posouzení konstrukčního řešení kovaného a válcovaného celistvého kola (RST). Toto posouzení se provádí před uvedením kola do provozu. Tento dokument popisuje zejména posouzení, která je třeba provést za účelem použití kol v evropské síti, a která navíc splňují požadavky na kvalitu v souladu s požadavky definovanými v EN 13262. Posouzení konstrukčního řešení zahrnuje následující aspekty: geometrický (umožnění zaměnitelnosti různých řešení pro stejnou aplikaci), termomechanický (kontrolovat deformace kol a zajistit, aby brzdění nezpůsobilo lom kol), mechanický (zajistit, aby na desce kola nedocházelo k únavovým trhlinám a aby při mimořádném zatížení nedocházelo k trvalé deformaci) a akustický (zajistit, aby zvolené řešení bylo stejně dobré jako referenční kolo). Tento dokument se nevztahuje na posouzení náboje nebo věnce. Byl vypracován pro kola nepoháněných dvojkolí brzděných zdržovou brzdou a pro tento typ kol platí v plném rozsahu."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.