Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

833598 - ČSN EN ISO 27500 - Organizace zaměřená na člověka - Zdůvodnění a obecné principy

Název : 833598 - ČSN EN ISO 27500 - Organizace zaměřená na člověka - Zdůvodnění a obecné principy
Označení normy : ČSN EN ISO 27500
Katalogové číslo : 503141
Třídící znak : 833598
Účinnost : 2017-12-01
Věstník : 2017.11
Strany : 36
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
Cena :340.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 340.00 Kč
ks
ANOTACE

"ČSN EN ISO 27500

This International Standard is intended for executive board members and policy makers of all types of organizations (whether large or small) in the private, public and non-profit sectors.
It describes the values and beliefs that make an organization human-centred, the significant business benefits that can be achieved, and explains the risks for the organization of not being human-centred. It provides recommendations for the policies that executive board members need to implement to achieve this. It sets out high-level human-centred principles for executive board members to endorse in order to optimize performance, minimize risks to organizations and individuals, maximize well-being in their organization, and enhance their relationships with the customers. The importance of organizational policy to address human-centredness is emphasized.
This International Standard is not a management system standard. It is not intended or appropriate for certification purposes or regulatory or contractual use.
This International Standard is not intended to prevent the development of national standards that are more specific or demanding."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.