Nepřihlášený uživatelKOŠÍK : 0.00 Kč (počet položek : 0)

MENU

  • Titulní strana
  • Košík
  • Novinky
  • Ke stažení

Hledání

    

Sortiment - NORMY

  • Normy ČSN
  • Aktuální nabídka
  • Starší nabídky
  • Jak nakupovat

Sortiment - OSTATNÍ

  • Publikace ČNI (1)
  • Normy TPG (1)
  • Normy TNV (76)
  • Ekonomika (17)
    - SAGIT (15)
    - ANAG (1)
    - GRADA (1)
    - Ostatní (0)
  • Zdvihací zařízení (22)
  • Literatura manažer (10)
    - Jakost (3)
    - Obchod (5)
    - Různé (2)
  • Publikace ekologie (0)
  • Doplňkový prodej (1)
    - Publikace DTO CZ (0)
    - Různé (1)

OBJEDNÁVKY

  • Stav objednávky

PŘIHLÁŠENÍ

Jméno:
  Heslo:

  • Registrace
  • Zapomenuté heslo

DŮLEŽITÉ INFORMACE

  • Aktuální ceník norem
  • Obchodní podmínky
  • Ochrana osobních dat
  • FAQ nejčastější dotazy
  • Kde nás najdete

Ostatní

Tyto stránky jsou kompatibilní s
IE 6 a výše, Opera 9.02.

 

Detail zboží

280510 - ČSN EN 15313 - Železniční aplikace - Požadavky na dvojkolí v provozu - Údržba dvojkolí v provozu na vozidlech a po demontáži

Název : 280510 - ČSN EN 15313 - Železniční aplikace - Požadavky na dvojkolí v provozu - Údržba dvojkolí v provozu na vozidlech a po demontáži
Označení normy : ČSN EN 15313
Katalogové číslo : 500413
Třídící znak : 280510
Účinnost : 2016-10-01
Věstník : 2016.09
Strany : 118
Převzata :vyhlášením ve Věstníku - v angličtině
TATO NORMA JE NEPLATNÁ
Cena :863.00 Kč (DPH= 0%), s DPH= 863.00 KčNelze zakoupit
ANOTACE

"ČSN EN 15313


The objectives of this amendment to EN 15313:2010 are to:
- Incorporate the appropriate results of the ERA TF "Maintenance of freight wagons" established following the Viareggio accident of June 2009:
- Common criteria for the inspection of freight wagon axles (European Visual Inspection Catalogue) (see 6.5.13.2);
- A system to ensure the traceability of in-service wagon axles (see 4.2.4.3.2 and Annex A);
- Specific maintenance action according to axle load (see 6.2.2);
- Improve the standard in the light of experience acquired during its application;
- Resolve the outstanding issues from the "Comments Resolution Meeting" and the Formal Voting process, and in particular the maintenance action to be taken for axles loaded over the allowed limit (see 9.4);
- Recommend the use of a traceability system for in-service locomotive and passenger vehicle axles based on that for freight wagons (see 4.2.4.3.3 and Annex B);
- Provide requirements for tyred wheels and resilient wheels (see 6.2.8)."

Zpět

Copyright DTO CZ s.r.o.